Sulo Vilen kirjoitti:Henkilöstön suhteen mielenkiintoinen tämä Nokian-case.
Porukkaa on lähtenyt/potkittu Nokian renkailta, ja mukana on viety salaa testidataa.
Kotimaisin voimin on kehitetty mm. nämä Trianglet jotka ovat kovasti aiheuttaneet närää.
Nyt on vuodettu sähköposteja.
Eli kaikki eivät ole jostain syystä ole halunneet olla hommassa mukana.
Ei kai Sulolla ole sisäpiirintietoa?
 Helsingin sanomissa sanotaan, että iimeilit on lähtöisin poispotkituilta/lähteneiltä työntekijöiltä.
 Helsingin sanomissa sanotaan, että iimeilit on lähtöisin poispotkituilta/lähteneiltä työntekijöiltä. Rengasvilpin paljastumisen taustalla olevat sähköpostiviestit ovat HS:n tietojen mukaan peräisin Black Donuts Engineering -yhtiöstä. Yhtiön toimitusjohtaja Kai Hauvala ei halua kommentoida asiaa lainkaan.
Black Donuts Engineeringin perusti vuonna 2010 joukko turhautuneita Nokian Renkaiden entisiä työntekijöitä.
Tulloo loanheitto kisa, sanon mä.
 Kirjaudu sisään
Kirjaudu sisään
				 Rekisteröidy
Rekisteröidy
				


 
 

 
 
 
 



 
 
 Hyvä veli -verkosto porskuttaa ja mikään ei muutu.
 Hyvä veli -verkosto porskuttaa ja mikään ei muutu.
 
  Oikein mieluisa kokeilu, näitä sitten ovat jotkut kieltämässä
   Oikein mieluisa kokeilu, näitä sitten ovat jotkut kieltämässä   Paksulla jäällä tulee annettua selvemmin tasoitusta, tavanomaisella jäisellä ehkä juuri havaittavasti pohjolakitkoja heikompi. Etenkin syvässä lumessa perinteisiä parempi (ei mene kuvio tukkoon) alle parin kympin pakkasilla, sohjossa ja asfaltilla ylivoimainen perinteisiin talvirenkaisiin nähden.
 Paksulla jäällä tulee annettua selvemmin tasoitusta, tavanomaisella jäisellä ehkä juuri havaittavasti pohjolakitkoja heikompi. Etenkin syvässä lumessa perinteisiä parempi (ei mene kuvio tukkoon) alle parin kympin pakkasilla, sohjossa ja asfaltilla ylivoimainen perinteisiin talvirenkaisiin nähden.