LmnLL kirjoitti:Omaan ticketiin ei vielä ole tullut mitään vastausta.
Due to the tighter security measures in air cargo service recently, all mail items entering the Air Mail Centre now are subjected to X-ray screening which leads higher risk on the refusal of the packages that contain lithium batteries. The airmail packages to all over the world are supposed to be delayed because of more frequent custom inspection.
----
At the same time, the inquiries for tracing packages have increased dramatically which causes backlog of tickets now. Please trace your order through the following links if it hasn’t arrived at you yet.
http://cs.dx.com/FAQ/Detail/135
If you have done the tracking already and your ticket remains unanswered. Please allow us for few more days to catch up and we will always be your side to solve the problems for you.
K-PAX kirjoitti:Myöhästmisiä sekä paljon on lähetyksiä palautunut koska on jonkinmoinen akku ollut lähetyksessä eikä olla pystytty todentamaan kuinka paljon sitä litiumia on lähetys sisältänyt.
K-PAX kirjoitti:Sormi- ja nappiparistojen toimituksiin ei pitäisi vaikuttaa mutta kuten sanottu, jos siellä on otettu säädös ja lisätty varmuudeksi 10 siihen päälle nii voi olla ettei pahemmin mitkään virtaa varaavat laitteet lähde lentorahtina
LmnLL kirjoitti:Ilmeisesti Kiinan tulli on pysäytellyt ihan tavallisia alkaliparistojakin, ainakin dx:n foorumin juorut kertoo niin. Siellä on kaiketi virkailijoille epäselvää, mitä pitää pysätyttää, tai sitten mennään yli siitä missä aita on matalin ja pysäytetään kaikki litiumiin viittaavat artikkelit.
Tiedä näistäkään jutuista sitten varmasti.
LmnLL kirjoitti:Jep. Luotan siihen, että tickettien sisältö tutkitaan ja että ne aiheuttavat dx:llä jotain toimenpiteitä sillä aikaa kun täällä odotellaan vastausta. Tai ainakin toivon niin.
We're so sorry to update you that your order ************************* is still on hold as one or more of your items is still on backorder from the manufacturer and may not be available for some time. We suggest that you change this item to one that is currently in stock or cancel your order for a refund. Please contact Customer Service here.
Samsung kirjoitti:Ticketissä vastattiin, että ilmeisesti tavarantoimittajalla ei sitten juuri niitä kuulokkeita olekaan tällä hetkellä yhtään, käytti viellä sanaa "backordered" joka googlen mukaan enteilee sitä, että voi todellakin kestää että saavat taas sen tuottteen tavarantoimittajalta.
LmnLL kirjoitti:Täälläkin omaa tilaus lähti etenemään ja niinkuin arvelin, niin vastausta odotellessa dx laittoi hihat heihumaan. Paketti on nyt laitettu Singaporen postin kyytiin uudesta seurantakoodista päätellen. Viikkoa tai kahta arvioivat toimitusajaksi. Hyvä näin ja tästä näkee sen, että jos homma viivästyy liikaa, niin ticket kannattaa tehdä.
Paluu Kiinalaiset verkkokaupat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa