Sulo Vilen kirjoitti:Koitin tehdä tilausta mutta vaikka laitat sinne maaksi Finland, Paypaliin haetaan GB osoitteeseen, voit muuttaa tätä Round Tripin sivuilla plaaplaa... En vahvistanut tilausta jossa ilmoitan postiosoitteekseni jotain muuta kuin mitä olen ilmoittanut.
 Oho. Mitenköhän kaupan ebay-puoli toimii? Menisikö siellä kuten pitääkin?
  Oho. Mitenköhän kaupan ebay-puoli toimii? Menisikö siellä kuten pitääkin? Kirjaudu sisään
Kirjaudu sisään
				 Rekisteröidy
Rekisteröidy

Ostin sitten rospuuttoiluun kotimaasta sekasetin kun oli kerrankin järkevään hintaan (pintaa kolmen uuden edestä ja hintaa yhden).
 Ostin sitten rospuuttoiluun kotimaasta sekasetin kun oli kerrankin järkevään hintaan (pintaa kolmen uuden edestä ja hintaa yhden). 
  Pintaa on vaan sen verran että ei välttämättä halua ajaa pois. Nastoille ei ollut tänä talvena käyttöä ollenkaan. Ens talvena uus yritys
 Pintaa on vaan sen verran että ei välttämättä halua ajaa pois. Nastoille ei ollut tänä talvena käyttöä ollenkaan. Ens talvena uus yritys  

Jos löytyisi jostain testituloksia niin voisi keksiä jonkun hienon tekosyyn hankintaan
 Jos löytyisi jostain testituloksia niin voisi keksiä jonkun hienon tekosyyn hankintaan   

.
 .
 .
. . Saa itse päättää, että koska vaihtaa vai vaihtaako ollenkaan. Etelä-Suomen sulilla pääteillä ajelee helposti koko talven. Toki sen kaksi kertaa vuodessa tulee lunta kerralla kunnolla mutta ei se pääteillä kauaa pysy.
. Saa itse päättää, että koska vaihtaa vai vaihtaako ollenkaan. Etelä-Suomen sulilla pääteillä ajelee helposti koko talven. Toki sen kaksi kertaa vuodessa tulee lunta kerralla kunnolla mutta ei se pääteillä kauaa pysy.