
Dear Sir / Madam,
We are sorry to inform you that your package has been confiscated by the security due to the forbidden items found which is banned from shipment.
Which meant that it could not returned to you or to the shipper.
We are sorry that nothing much we can do according to the airline security rule. Seek your understanding
Thank you
Regards
LmnLL kirjoitti:Erikoinen tapaus. PostNordilla on omat ongelmansa jakelussa, mutta tänne kaikki paketit on kuitenkin aina saatu perille. Mitä PN:n oma seuranta tuosta paketista sanoo? Voisiko lähetys olla tullissa jumissa?
Samsung kirjoitti:17/03/16 21:01 Status updates may be available from destination carrier
LmnLL kirjoitti:
- Koodi: Valitse kaikki
17/03/16 21:01 Status updates may be available from destination carrier
Voi olla, että paketti on vielä matkalla. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, niin normi postilla tulevat paketit kulkevat EU:n sisällä yllättävänkin pitkän ajan. Hollannista Suomeen paketin matka kesti economy-luokassa aika tarkkaan viikon. Suomesta toiseeen suuntaan prioritynä suurin piirtein saman verran.
Hankala homma, kun ei ole varmuutta, että kenen kyydillä tuo täällä päässä kuljetetaan.
Status updates may be available from destination carrier
Hype67 kirjoitti:Kyllä on ihan paska toi Direct link/Postnord ..
Viimeisimmät Ebaystä ostetut 8 eri ostosta katos kaikki.
Yksikään lähetys ei tullu perille , nyt 8 viikkoo odoteltu
Seurantakoodit loppu kaikki Ruotsin / Malmöön sen jälkeen ei mitään.
Ja paketeissa ei edes ollu akkuja tai muuta riski tavaraa ..
Nyt täytyy vaan joka kerta sanoo myyjälle ettei lähetä sillä , vaan käyttää jotain muuta postitus tapaa.
Mulle riitti tommoinen pelleily ...Todella surkeeta toimintaa
Varmaan joku Ruotsin tulli kääntää kaikki takas vaikka yhessäkin paketissa oli vain ruuveja.
Hei,
Kiitos viestistänne.
Suomessa lähetyksenne jakaa Suomen Posti, joten tarvittaessa olettehan yhteydessä heihin.
Ystävällisin terveisin,
Sami
Hei,
Harmillista, että lähetys ei ole vieläkään saapunut teille.
Ohjeistaisin teitä olemaan yhteydessä paketin lähettäjään.
Kyseiset lähetykset lajittelee suomessa Posti, me emme vastaa kyseisistä lähetyksistä täällä Suomessa.
Ystävällisin terveisin,
Sami
Customer Service
"Goods not fulfilling the conditions prescribed by articles 9 and 10 of the treaty establishing the european economic community"
If you find a yellow sticker on a package (it might originate from Amazon) that reads Goods Do Not Meet The Requirement Of Article 9 and 10 Of The Contract For The Foundation Of The European Community or the text Goods not fulfilling the conditions prescribed by Articles 9 and 10 of the Treaty establishing the European Economic Community, it’s almost impossible to know what this sticker is all about.
Let me explain in short: the sticker is added to the package since the package was transported in Europe by a European package company/operator, BUT the package itself is did not originate from Europe (but rather from outside the EU, such as the United States or China).
----
So to conclude, the sticker is just a little warning or information label that informs operators that custom duties and other fees still need to be paid on this parcel – even while it was handled by a European company.
And what are articles 8 and 9? They are all about intra-European exchange of goods and services, so they refer to import tariffs and the like.
Hello,
Thank you for your email.
This item is sent through Direct Link, not Posten AB. Direct Link is a different company.
You can track your letter via Direct Link:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
We do not hold any information about the registered letter concerning its destination country, who the sender is or even the recipient. All that we can see is that we sorted it for Direct Link on our international terminal and sent it to its destination country that was stated on the physical letter.
If you still have not received your letter, please contact the postal operator in the destination country. If they do not hold any further information, they will refer you to the sender to whom you should file a complaint.
Best regards
Michelle
Sulo Vilen kirjoitti:Melkoista säätöä, kukaan ei oikein vastaa mistään. Onkohan aspa myyty jonnein Panaman lähisaarille? Mitä keltaiseen tarraa tulee, niin itselle moisia oli lätkitty hyvinkin halpoihin ostoksiin, olikohan lituskapatterilla toimiva aparaatti jossa ei sitten ollut CE-tarraa, tai ne olivat loppu
LmnLL kirjoitti:Onko pakettasia edistynyt mitenkään? Jos haluaa kiusata itseään esittämällä samoja kysymyksiä moneen kertaan, niin Direct Linkillä on oma kontaktisivu, johon voi kysymyksiä esittää: http://www.directlink.com/en/contact/co ... /home.aspx
En tiedä kuinka tehokkaasti tuolla kyselyihin vastataan, sillä faq-osiossakin kehotetaan kyselemään pakettien kohtaloita kohdemaan postilta.
Paluu Toimituskulut, -tavat, tulli ja maksutavat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa