Plussaa kauppa saa nopeasta toiminnasta. Keskiviikkona myöhäisillalla tehty tilaus ja perjantai aamuna tuli Postilta viesti että mihinkäs aikaan toimitetaan. Periaatteessa siis seuraavan päivän toimitus.
Verkkokauppa toki voisi olla selkeämpi valikoiden suhteen. Lisäksi tilausta tehdessä täyttyi annetut tiedot ihme koodeilla ja piti tiedot syöttää uudestaan. Tilausavhvistusen saaminen sähköpostiin ei myöskään ollut helppoa. Ilmoitteli jostain errorista ja loppujen lopuksi tilausvahvistus tipahti sähköpostiin neljänä kappaleena.
Toimituskulut varsin kohtuulliset. 40" televisio kynnyksen yli kannettuna 14 € joten mielellään tuon maksoi.
Kaiken kaikkiaan ostaminen oli helppoa, nopeaa ja toimitus varsin nopeaa. Kyllä kai sitä jatkossakin Plussakorttihuorausta tulee tehtyä ja kaupan palveluita käytettyä.
Ainakin televisioiden suhteen varsin kilpailukykyisiä hintoja. Pitkälti suomen markkinoilla samoilla linjoilla nuo hinnat joten pahempaa hintakilpailua ei ole.
Köyhällä nyt kuitenkaan kun rahaa ei ole niin osamaksulla mennään. Plussaa siitä ettei erikseen tehdä sopimusta minkään kolmannen osapuolen kanssa, vaan Citymarket lähettää laskun jota sitten maksellaan pois 11 kk:n ajan, tai sitä voi myös vapaasti lyhentää suuremmalla summalla, tai maksaa loppulaskun pois kertalaakista. Korotonta maksuaikaa siis 11 kk. Ensinmäinen lasku on isompi koska se sisältää toimituskulut.
Jos jotain positiivista niin otetaan negatiiviset asiat listattuna:
- Verkkokaupan softa tuntuu välillä tökkivän tietoja syöttäessä
- Vertaile tuotteita toiminta puuttuu
- Valikoima pientä
- Valikkorakenne vaatisi pientä viilausta
Näillä näkymin varsin miellttävä ostokokemus.

PÄIVITYS 20.03.2015
K-PAX kirjoitti:Citymarketin verkkokauppa on huililla. Näemmä kovasti kävi Keskon konsernin voimille tuo Anttila-brändin myynti ulkomaille.
Citymarketin verkkokauppa on suljettu toistaiseksi. Syyksi on annettu kaupan logistiset syyt. Anttila myytiin ulkomaiselle sijoitusyritykselle. Nyt on Keskolla näytön paikka miten saavat verkkokauppansa pystyyn. Jo aikaisemmin olen foorumilla kirjoittanut miten Anttilan kivijalkojen alasajosta syntyvät rahat suunnataan verkkokaupan kehitykseen. Tuleeko nyt uusi ja toimivampi KCM verkkokauppa, vai hautaako Kesko verkkokauppansa kokonaan. Toisinsanoen, siirtää verkkokauppansa omien toimintayksiköidensä toimeksi, eli portaali hajautetaan monen kaupan omaksi toimeksi, mikä taas ei helpota sitä kuluttajan verkkoasiointia.
http://www.k-citymarket.fi/verkkokauppa ... /?id=61271
Kuten huomaamme, taas puhutaan uudistamisesta. Uudistaminen ja selkeyttäminenhän on jo nähty. Nyt odotetaan niitä toimia!