LmnLL kirjoitti:Ei löydy koko järjestelmästä. Kantajan olisi siis pitänyt liimata ilmoituksesta koodi pakettiin ja viedä se postiin odottelemaan.
LmnLL kirjoitti:Postin näkemys on, että myyjä ei ole toimittanut vastiketta asiakkaalle.
K-PAX kirjoitti:LmnLL kirjoitti:Postin näkemys on, että myyjä ei ole toimittanut vastiketta asiakkaalle.
Vastiketta? Siis toimittanut mitä?
Ei hyvä homma kun kerran lahjaksi vielä menossa.
Jos pakettiautomaattiin ei mahdu uusia lähetyksiä, Itella kuljettaa uusia lähetyksiä kotiin, jolloin vastaanottajalle ilmoitetaan puhelimitse.
Erikoista, ettei ole pyydetty tulliselvitystä, kun hinta menee euroissa yli 22:n. Parempi tietysti näin päin.ronaldinho36 kirjoitti:Joo oli tulli avannut jopa paketin (päällä lappu jossa tullin lausunto) . Tuotteesta olin positiivisesti yllättynyt ! puu on todella laadukasta ja muutenkin tuntuu paljon arvokkaammalta kädessä kuin hinta-lapusta katsottuna , 35U$D maksoi kyseinen kanuuna.
ronaldinho36 kirjoitti:Toivottavasti en rai*kannut foorumin sääntöjä markkinoidessa tuotetta
Hyvät Viikonjatkot Kaikille !!
-Pasi
Paluu Toimituskulut, -tavat, tulli ja maksutavat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa