Sulo Vilen kirjoitti:Voisiko Soini VVM:nä olla liian radikaali veto Kepulle, ja lopputuloksena jotan punamultaa ryyditettynä vihreillä ja vasemmistolla?
K-PAX kirjoitti:Itse aloin tuloslähetystä seuraamaan varsin myöhään. Löytyisikö jostain taulukko jossa ennakkoäänet? Siellähän oli vissiin persut vähän huonoilla sijoilla mutta sieltä sitten nousi.
K-PAX kirjoitti:Pelkosen Jaana taisi sitten saada ääniä ajamasna alkoholipolitiikan tiimoilta. En muista nähneeni Pelkosen juttuja muuten kuin alkoholiin liittyvissä asioissa ja silloinkin tuntuu olevan järki päässä.
Tässä on ideaa. Pitäisiköhän tehdä asiasta kansalaisaloite.mig kirjoitti: Omasta mielestäni jo viisi kautta eli 20 vuotta olisi melkoinen siivu yhdelle ihmiselle. En tiedä, kuinka moni tuon kaksi vuosikymmentä juuri valitusta eduskunnasta on jo ylittänyt, mutta kuvittelisin, että kymmenen ei riitä, mahtaako kaksikaan kymmentä piisata.
Presidentin kaudet on rajattu kahteen, joten tuo viisi olisi vielä mielestäni aika avokätinen katto.
LmnLL kirjoitti:Tässä on ideaa. Pitäisiköhän tehdä asiasta kansalaisaloite.mig kirjoitti: Omasta mielestäni jo viisi kautta eli 20 vuotta olisi melkoinen siivu yhdelle ihmiselle. En tiedä, kuinka moni tuon kaksi vuosikymmentä juuri valitusta eduskunnasta on jo ylittänyt, mutta kuvittelisin, että kymmenen ei riitä, mahtaako kaksikaan kymmentä piisata.
Presidentin kaudet on rajattu kahteen, joten tuo viisi olisi vielä mielestäni aika avokätinen katto.
mig kirjoitti:Kun ajatellaan listaa Väyrynen, Juhantalo, Zyskowicz, Kanerva jne., voisi mun mielestä herätellä keskustelua siitä, pitäisikö joku raja laittaa kausien määrään per capita. Tarkoitus ei ole parjata kokemusta, mutta kyllä mun mielestä viimeistään jo kahden kauden jälkeen voidaan puhua kokeneesta kansanedustajasta. Jos meikäläinen on neljä vuotta samassa talossa hommissa niin kyllä siinä jo talon tavat tietää tasan tarkkaan.
Teuvo on tarpeellinen osa suomalaista demokratiaa ja perussuomalaista kansanliikettä. Hän on esimerkki siitä, että demokratia on kaiken kansan asia, Timo Soini sanoo.
– Kunnioitan hänen siviilihommiaan. Hän on tuonut maahan paljon enemmän ulkomaanvaluuttaa kuin Punavuoren punavihreät punaviininjuojat, hän lisää.
Kansanedustajaksi valittu Paavo Väyrynen ei Suomenmaan mukaan aio tarkistaa valtakirjaansa vielä maanantaina vedoten kiireiseen täysistuntoviikkoon Strasbourgissa.
Väyrynen laskeskelee, että hän ehtisi tarkistuttamaan valtakirjansa aikaisintaan kahden viikon päästä perjantaina.
Hän käytti samaa keinoa vuoden 2007 vaalien jälkeen, jolloin hän viivytti valtakirjan tarkistamista hallitusneuvotteluiden ajan. Näin hän varmisti ulkomaankauppa- ja kehitysministerin salkun ennen kuin luopui europarlamentaarikon paikastaan.
Väyrynen on kertonut tavoittelevansa ministerinsalkkua.
Sulo Vilen kirjoitti:Median enemmän tai vähemmän suorat kiukuttelut persujen menestyksestä ja vaaliohjelmasta
Sulo Vilen kirjoitti:mig kirjoitti:Kun ajatellaan listaa Väyrynen, Juhantalo, Zyskowicz, Kanerva jne., voisi mun mielestä herätellä keskustelua siitä, pitäisikö joku raja laittaa kausien määrään per capita. Tarkoitus ei ole parjata kokemusta, mutta kyllä mun mielestä viimeistään jo kahden kauden jälkeen voidaan puhua kokeneesta kansanedustajasta. Jos meikäläinen on neljä vuotta samassa talossa hommissa niin kyllä siinä jo talon tavat tietää tasan tarkkaan.
Öö, epäilen ettei tuo vaikuttaisi juuri mihinkään, äänestäjissähän tässä on vikaKatselin vaan jotain eläkkeellä olevaa lääkäriä joka tuli Sipilän vanavedessä Oulusta uutena.
Median enemmän tai vähemmän suorat kiukuttelut persujen menestyksestä ja vaaliohjelmasta ovat kyllä sitä tasoa, että olen kyllä ylpeä että ääni meni siihen laariin vaikka ehdokas ulos jäikin.
LmnLL kirjoitti:Se on sitten makuasia, voisiko edustaja yhden välikauden jälkeen hakeutua takaisin edustajan hommiin.
Ei juuri mitään. Meni neljä vuotta talon tapoihin totutellessa.K-PAX kirjoitti:Hakkaraisesta jos puhutaan, niin pitää kyllä sanoa etten tiedä mitä on viime kaudella saanut aikaan.
RBS kirjoitti:Ei juuri mitään. Meni neljä vuotta talon tapoihin totutellessa.K-PAX kirjoitti:Hakkaraisesta jos puhutaan, niin pitää kyllä sanoa etten tiedä mitä on viime kaudella saanut aikaan.
K-PAX kirjoitti:eikä yhtä julkisesti kuin Hakkarainen.
LmnLL kirjoitti:Tai Anarko Arhinmäki Sotsissa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa