Ei erityisen positiivista sanottavaa ko. verkkokaupasta. Tilasin neljä kirjaa, kaksi ensimmäistä lähtivät n. 3-4 työpäivässä, kohtuullinen aika. Kävin sitten ostamassa loput kaksi kirjaa tavallisesta kaupasta, ja pistin viestiä tuonne aspaan, että ei tarvitse lähettää niitä kahta. No, pari päivää kului, ei vastattu -> laitoin uutta viestiä, ja samana päivänä toinen peruuttamistani kirjoista lähti liikkeelle. No se sitten saapui, ja vein saman tien postiin asiakaspalautuksena. Uutta viestiä aspaan, eikä ole vieläkään vastattu, noin viikko kulunut. Tänään tuli toinenkin peruuttamani kirja, eikä huvittaisi yhtään lähtä taas postiin palauttamaan. Todella huonoa palvelua!
On kyllä todella outoa tuo suomalaisten firmojen asenne aspaan tuleviin viesteihin. Kirjakauppa tietysti on melko turvassa ulkomaisilta kilpailijoilta, mutta silti.
Deus protector noster ____________________________ Kaikki sivustoa koskevat kysymykset osoitteeseen lmnll[ät]ostaulkomailta.com
No niinpä. Ei huvittaisi yhtään marssia tuon paketin kanssa postiin palauttaakseni sen... Mutta pakko kai se on kun aspa ei vastaa ajoissa. Esim. Verkkokauppa.comissa voi sentään itse tehdä muutoksia tilaukseen sen teon jälkeen, mutta ei surkeassa Suomalainen.comissa!
Vaikuttaa sellaiselta tuo ollin tapaus, että Suomalaisen verkkokaupassa eletään edelleen muinaisessa postimyynnin aikakaudessa. Ei silloin mihinkään meileihin tarvinnut vastata, kun ei sellaista vielä ollutkaan, niin miksi tarvitsisi nytkään.
Tulihan se vastaus viimeinkin... eihän siinä kestänyt kuin melkein kuukausi. Aivan ala-arvoista palvelua. Pelkkää selittelyä vastauksena.
"Pahoittelemme ruuhkaa asiakaspalvelussamme." "Valitettavasti viestin käsittelyssä on tapahtunut joko tekninen tai inhimilllinen virhe. Pahoittelemme. Olemme kovasti pahoillemme." "Valitettavasti viestiisi ei ehditty vastata ajoissa. Pahoittelemme asiaa."
Tarjoavat alennuskoodia, jolla saa 10 prosenttia (!!) alennusta seuraavasta mahdollisesta tilauksesta.