Osia ostaessa en ollut paikanpäällä tutkailemassa tarkemmin grillin tyyppimerkkiä vaan maahantuojalle soittelin ja annoin tuntomerkkejä grillistä. Sieltä sitten päästin selkoon minkä mallinen grilli on ja osatkin löytyi. Tilaukseen siis.
Paketin kävin noutamassa ja kaikki oli kuten piti. Sitten mökki tienoolle päästyäni huomasinkin että eiväthän nuo tilatut osat sovi laisinkaan tähän malliiin. Oma syyhän sinänsä, kun ei oikein tiennyt mitä tilaa. Muistin perukoilta kun joutui muistelemaan yksityiskohtia nii vatuikshan se meni.
No, Tulikulman sivuilla ei nyt ole yhteystietoja joka tosin myös herätti vähän epäilyksiä ja tästä syystä maksutapana käytin luottokorttia. Tokihan Googlella löytyi että Tulikivi verkkokauppa toimii maahantuojan verkkokauppana. Maahantuoja on FinnFlame joka siis myös pyörittää tuota Tulikulma verkkokauppaa.
FinnFlamesiin soittoa ja siellä ystävällinen henkilö sitten kertoili miten on mahdollista toimia. Tuotteet palautukseen maksuttomana palautuksena ja kun palautus on heillä, lähettävät he uuden paketin matkaan ja laittavat mukaan laskun koska oikeat osat olivat hiukan kalliimpia. Totesin että jos maksavat hyvityksen tililleni ja laitan uuden tilauksen sisään niin saadaan tarvittavat tuotteet nopeammin perille. Se sopi oikein mainiosti.
Kovin sujuvasti mennyt tähän mennessä homma. Tuotteet mitä luvattu ja nopea toimitus eikä tämmöisessä pikku hassussa erehdyksessäkään, tai sen oikaisemisessa ole pahaa mainittavaa. Toki katsotaan nyt miten hyvitys tulee ja onkohan tällä kertaa oikeat osat paketissa.
