Oma dx:n tilaus on myös lähtenyt liikkeelle, mutta kiinalainen seuranta ei sitä vielä löydä. Hyvää asiassa on se, että pitkästä aikaa tuo China Postin seuranta tuntuu toimivan niinkuin pitääkin.
qtba kirjoitti:paketin (tilattu 25.5) saapuvan joskus kuun alussa...
K-PAX kirjoitti:qtba kirjoitti:paketin (tilattu 25.5) saapuvan joskus kuun alussa...
No jo on pitkään ollut matkalla.![]()
Ihme pompottelua. Pitänee kaivella jos jostain löytyisi tietoa.
qtba kirjoitti:Olen otettu vaivannäöstänne![]()
Tilasin muuten vajaa viikko sitten micro-sd muistikortin kiinasta, saa nähdä ehtiikö se ensin perille.
Ei, kotimaiset seurannat kertovat heti jos paketti on täällä. Ja kertovat kyllä senkin jos se on tullissa. Ja pelkkä kuitti tosiaan riittää selvitykseksi, sen enempää ei tarvitse Tullille selitellä.qtba kirjoitti:Voisikohan kyse olla siitä, että location kusettaa ja paketti on suomalaisten uunojen tutkittavana? Paketissa on nimittäin 20 dollaria postikuluineen (ebay huutovoitto) maksanut laukku, jota ehkä(?) voisi luulla yli tullirajat (22e) maksaneeksi kapistukseksi.
Kuinka tarkkaan ne noita kyttää? Jos vaativat tulliselvittelyjä, niin riittääkö minun osaltani todisteeksi, että näytän ebay-ostokuitin ja selitän voittaneeni huutokaupan? Kyseistä laukkua olisi lisäksi saanut samalta myyjältä erivärisenä ilman huutokauppaa hintaan 26usd, eli silti alle tuon tullirajan.
K-PAX kirjoitti:Onko UPS:n paketti myös tulossa Kiinasta? Oliko eBay ostos vai jokin muu? Kerro sitten kokemuksia kaupasta / kauppakumppanista.
K-PAX kirjoitti:Tänne sitten kertomaan eBay ostoksista.
qtba kirjoitti:K-PAX kirjoitti:Tänne sitten kertomaan eBay ostoksista.
Pistän pienen kokoelmarapon kunhan olen saanut näille kolmelle keskeneräiselle tarinalle päätöksenTuossa tarkistin, että osa vahemmista eri tilillä tilatuista tavaroista on jo menettänyt myyjän. Kuitenkin positiivisia kokemuksia tähän asti kaikki.
K-PAX kirjoitti:Onkohan ongelma nyt vain tiyttyihin kohdemaihin lähtevissä paketeissa
LmnLL kirjoitti:Ei saisi nauraa, mutta kuitenkin...![]()
Vaan vakavasti ottaen, laita tuo kuvankaappaus pienten sadattelujen kera eBay-kauppiaalle. Jotkut ovat siten saaneet paketit matkaan.
Paluu Toimituskulut, -tavat, tulli ja maksutavat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa